Fred van Doorn creëert kansen via Stichting BOVO en is succesvol met start van VDS-media.

Fred van Doorn viel al snel op bij het UWV, vanwege zijn voorkeur voor het ondernemen. Daarom werd hij gewezen op de activiteiten van Peter Princen en Stichting BOVO. Van Doorn verbond zich als mentor aan de stichting. “Door mij in te zetten als mentor bij Stichting BOVO, had ik weer een regelmatig leven, ik ontmoette veel ondernemers en kreeg ideeën voor een eigen onderneming. Eind 2015 startte ik mijn eigen bedrijf, VDS Media.” Via Stichting BOVO zijn twee stagiares, die een studie tot junior accountmanager volgen, aan de slag. Voor VDS Media onderzoeken zij de markt op potentiële klanten en leggen contact. “Stichting BOVO vind ik een bijzonder bedrijf. Zij heeft al veel personen geholpen bij het starten van een nieuw bedrijf of het vinden van een baan.”, aldus Fred van Doorn.

Digitale media biedt nieuwe kansen voor de ondernemer, zo ontdekte Fred van Doorn. Met zijn bedrijf VDS Media zet hij in op digitale advertenties via TV-schermen. De schermen hangen op de hot-spots; de plaatsen waar veel mensen samenkomen en waar ze even moeten wachten. Het is een ideaal moment, om aandacht te krijgen voor de boodschap van bijvoorbeeld lokale ondernemers voor de lokale doelgroep. Het genereert naamsbekendheid en je kunt direct jouw aanbieding communiceren. En volgende keer zien jouw klanten de nieuwe aanbieding, want het is eenvoudig en snel schakelen via de weg van digitale media.    


 

Neem contact met ons op

Schrijf in voor onze nieuwsbrief

Delen

Volg ons