BOVO helpt ondernemers vooruit, kansen zien én kansen pakken

Stichting BOVO is in 2013 gestart uit pure passie voor ondernemerschap. Wij ondersteunen Brabantse MKB’ers om succesvol te sturen op doelen.
Als ondernemer ben je ambitieus, maar vaak niet alwetend. Dat is ook welhaast onmogelijk want je moet je focussen op dat waar je sterk in bent. Toch kan het zijn dat je tegen zaken aanloopt waar je te weinig mee bekend bent, dat je vastloopt, dat de groei tegenvalt of juist zo snel gaat dat je alle zeilen moet bijzetten. Moet je reorganiseren, uitbreiden, verbreden of juist verdiepen? In zulke situaties is het prettig om te sparren met BOVO.
Wij trekken samen met je op, helpen je om de bakens te verzetten en leren je te laveren zodat je altijd de wind mee hebt.

BOVO werkt intensief samen met de (regionale) overheid, opleidingsinstituten en het bedrijfsleven. Als erkend leerbedrijf begeleiden wij studenten en vergroten hun kansen op een passende baan. Daarnaast hebben we een katalysatorfunctie door mentoren te koppelen aan MKB-ondernemers die behoefte hebben aan ondersteuning en coaching op een specifiek vakgebied.

Bekijk onze bedrijfsfilm

Neem contact met ons op

Schrijf in voor onze nieuwsbrief