Meetbaar resultaat, doelgerichte diensten die bijdragen aan je succes

Met boekenwijsheid alleen kom je nergens en sowieso kom je samen verder dan alleen. Bij BOVO beschikken we over alle kennis van de voor MKB’ers relevante wet- en regelgeving, we hebben branche- en sectorkennis én we weten wat het is om te ondernemen. Slimme ondernemers maken daar dankbaar gebruik van en zo boosten we de business. Het werkt rendementverhogend voor de individuele ondernemer én creëert (in)direct banen voor de regio.

BOVO biedt:

• Individuele coaching door ervaren ondernemers.
  • Ondersteuning bij verwerven van financiering, vergunningen etc.
  • Ondersteuning bij contacten met overheid en onderwijs.
  • Workshops voor startende ondernemers.
  • Groepscoaching voor bestaande ondernemers.

Wij fungeren als spin in het web, bouwen bruggen en slaan verrassende dwarsverbanden. BOVO maakt gebruik van het onderwijs om - op voordelige maar zeer effectief gebleken wijze - plannen uit te werken, producten en concepten te bedenken en mee te werken aan product- en dienstenintroducties. Op onze vestiging in Breda faciliteren wij initiatiefrijke ondernemers. Als tegenprestatie assisteren zij ons om MKB-ondernemers te helpen hun bedrijf, of delen van het bedrijfsproces, te (re)organiseren.

Neem contact met ons op

Schrijf in voor onze nieuwsbrief