• Wekelijks nieuwe prospects
  • Gegevens op een presenteerblaadje
  • Deskundigheid
  • Contuïniteit van je omzet

Het acquisititiepakket is voor mensen/bedrijven die tijd te kort komen met gericht acquireren. Met het acquisitiepakket stellen wij een database samen van een aantal potentiële klanten. Wij benaderen elke week 20 prospects per telefoon of via Social Media.

Voor het acquisitiepakket kunt u bij ons vrijblijvend een abonnement afsluiten.

De mogelijkheden van het acquisitiepakket voor jou:

Wekelijks nieuwe prospects
​Elke week nemen wij contact op met een aantal potentiële klanten voor jouw bedrijf via de telefoon of social media. Wij maken daar een lijst van 20 prospects voor jou.

Tijdwinst
Weinig of geen tijd om te acquireren? Wij zoeken de klanten voor jou uit, noteren ze en geven ze aan jou. Scheelt jou een hoop werk vooraf en kun je gelijk aan de slag om de (potentiële) klanten te benaderen.

Kans op meer klanten
Als jij de potentiële klanten benaderd, doordat wij elke week een lijst maken met 20 potentiële klanten maken. Heb je veel meer kans op klanten. Als start-up kun je je eerste klanten krijgen, maar al ben je al een bestaand bedrijf kun je je klantenbestand vergroten. Meer klanten betekent meer omzet.

Gegevens op een presenteerblaadje
Wij zoeken jouw klanten en geven ze aan jou. Klaar voor gebruik om ze te benaderen.

Deskundigheid
​Het wordt uitgevoerd door stagiaires van ons. Het zijn MBO of HBO studenten die een opleiding volgen in de richting marketing en/of communicatie. Zo kunnen zij hun kennis verder ontwikkelen en tegelijkertijd jou te hulp staan.

Contuïniteit van je omzet
​Door op een makkelijke en op een leuke manier contact te hebben met je (potentiële) klanten, vergroot het je contuïniteit van je omzet.

Neem contact met ons op

Schrijf in voor onze nieuwsbrief